Wednesday 27 August 2014

Bertabah lah..


Semalam lepas balik je kerja terusss pergi makan haha..bini nya kempunan nak makan kuewtiaw sup wantan.Ini la masalahnya kalau aku tak lunch. Balik je meroyan lapo haha.

Eh gelak lak padahal nak cerita tak lawak ni..macam ini aku nak sangattt hantar baju ke tailor semalam jugak. En Rap die malas nak pergi mana2 kan letih pas balik kerja. Tapi biasala kena pujuk harus cair kan J

Sebelum pergi hantar baju kat tailor kami makan dulu di fetty café. Memang favourite sangat lah kuetiaw sup tu.wantan die memang terbaik.siyes tak tipu. Ala sorry tak ada gambar. Lupa nak snap.

Lepas tu jalan2 dalam Billion baru kat Manjung, survey survey market di sana lepas itu kami terus gerak. Aku dah janji awal2 dengan suami tailor ni sebab suami dia satu office dengan aku. Tapiii bila sampai je rumah dia dorang tak ada orang pulak. En Rap pun nk reverse lah kereta. Then bila nak reverse tu rupa rupa nyaa kereta kitaorang dah tersangkut dekat border longkang depan rumah tailor tu haha. Tak tau la nak gelak ke tak. Tapi masa nak reverse tu pussssttt(cmni ke bunyi tayar) sampai pecah la tayar kereta belah driver T_______T

Terus jiran2 and ada rupanya kawan office. dia pun keluar rumah..Terkejut sebab dengar bunyi kuat kan,.terus keluar. Aku keluar2 je kereta gelak haha.tak tau sebab apa gelak mungkin sebab suami yang drive kan.kalau aku drive kompom ketaq lutut hehe..

Tapi En Rap seperti biasa dia tak mara dan tak kata apa2 pun.aku mitak maaf kat dia sebab salah aku kan sebab nak pergi jugak. Die ok je dia kata takpelah dah nak jadi.

Tapi berpeluh ketiak jugak lah sebab nak tukar tayar. Nasib ada tayar spare.Tapiii kitaorang sebenarnya baruuuu sangat tukar semua empat2 bijik tayar dan sport rim 4bulan lepas kot. Bukak je tayar nampak la rim tu bengkok sikit.
Sok lusa nak kena jugak tukar sebab nak balik kg hujung minggu ni. Dugaan betul bila hujung bulan macam ni kan. Mungkin allah nak uji. Bila dah kena macam ni baru la nak insaf. Mungkin ada yang aku dah buat salah kat mana2 huhu..




Tu la makngah nih tak sabar tau!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...