Wednesday 6 August 2014

Hai....

 
Lama sangat blog ni tak ber update hihi..semangat berblog tu trus hilang je macam tu.ok kena start balik dari mula J
Hari raya tahun ni dekat kampong belah saya dahulu dan raya ke3 baru balik ke kg suami.
Alhamdulillah meriah sangat. Tahun ini tak ada la beraya sakan macam bujang dulu.sekarang dah kawin nak beli baju raya pun tak semangat sangat. Bulan puasa yang lepas sibuk sangat sangat sebab saya ada mulakan menjual tudung kecil kecil dan menolong kawan menjual biskut raya.
Tapiiiii tahun ni saya dah pandai buat lemang sendiri tauu chewahh macam hebat sangat haha..ramai yang puji sedap tau.
In shaa Allah tahun depan boleh la membuka untuk tempahan.
Saya sekarang dalam proses untuk memula kan perniagaan dan berjinak untuk membaca lebih banyak buku buku menjadi seorang usahawan. Dan juga nak jadi seorang yang sentiasa berfikiran positif. Ada orang lain boleh bejaya saya pun boleh jugak J
 
Chayokk!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...